Wyprawa do Kazachstanu i Kirgistanu - dzień 9 i 10

Wyprawa do Kazachstanu i Kirgistanu - dzień 9 i 10_10
Dzień 9
Dzień dziewiąty był dniem odpoczynku i regeneracji, aby przygotować się na dalsze wyzwania. Odbyliśmy krótki spacer po kanonie Skazka gdzie podziwialiśmy z góry jezioro Izzyk-Kul. Resztę dnia spędziliśmy plażując nad owym jeziorem. Słoneczna pogoda umożliwiła nam opalanie się, a dość zimna woda i tak nie stanowiła dla nas problemu w kąpaniu się. Po wieczornej kolacji udaliśmy się na spacer po miejscowości KajiSaj rozmawiając z lokalną ludnością częstując ich polskimi łakociami i obdarowując ich pluszakami.

Dzień 10
Już o godzinie piątej stawiliśmy się na śniadanie i wyruszyliśmy do stolicy Kirgistanu- Biszkeku. Po 5-godzinnej podróży udaliśmy się na Osh Bazaar- największy targ w mieście. Tam kupiliśmy pamiątki, ubrania oraz lokalne artykuły spożywcze. Następnie zjedliśmy obiad i udaliśmy się do dzielnicy rządowej. Znajdował się tam pomnik Lenina i liczne ministerstwa. Później wyruszyliśmy w dalszą podróż do Kazachstanu. Przeprawa graniczna przebiegła dość sprawnie i po kolejnych pięciu godzinach podróży dotarliśmy do Ałmaty.